Time flies when you’re having fun - Reisverslag uit Castellón de la Plana, Spanje van Chellie Sielias - WaarBenJij.nu Time flies when you’re having fun - Reisverslag uit Castellón de la Plana, Spanje van Chellie Sielias - WaarBenJij.nu

Time flies when you’re having fun

Door: Chellie Sielias

Blijf op de hoogte en volg Chellie

13 April 2015 | Spanje, Castellón de la Plana

De afgelopen weken zijn weer voorbij gevlogen. Met name afgelopen week. Ali, Clemens, Lianne en mama kwamen me namelijk opzoeken. Ali en Clemens zijn van donderdag tot zondag bij mij in Castellón geweest en hebben de rest van de dagen in Valencia doorgebracht. Lianne en mama zijn tot en met woensdag bij mij geweest en ik ben woensdag samen met ze naar Valencia gereisd om ze ‘af te zetten’. We hebben het erg gezellig gehad en hebben optimaal genoten van het heerlijke weer en de terrasjes. Eindelijk konden we weer even heerlijk bijpraten en ordinair roddelen. Ik heb erg genoten van deze week, helaas konden ze niet wat langer blijven. Na een week vakantie klopt school weer aan de deur. Maandag, dinsdag en woensdag naar school en dan naar Porto! :D Daar verblijven we 4 nachten met een groep van 6 personen in een huisje dichtbij het centrum. Hierna zou ik graag nog naar Alicante willen, misschien dat dat het eerste weekend van mei gaat gebeuren. Daarna staat de volgende bezoeker alweer op de deurmat: Annerike komt vanaf 10 mei! :)

Inmiddels ben ik al een aantal keren naar het strand geweest, met de fiets die ik onlangs heb gekocht! Wat was dat een goed idee! Echt genieten, met 10 minuten ben ik op school en ik ben sneller op het strand dan de tram! Het strand is niet heel mooi en schoon, maar er is zand, zee en als je geluk hebt is de zon er ook, wat wil je nog meer? Ik ben dan ook al een keer heerlijk verbrand, maar gelukkig is dat snel bijgetrokken en veranderd in een bruin tintje.

Ik kan er wel aan wennen, dat leventje hier. Je komt op school, beseft dat het best mooi weer is en voor je het weet zit je op de fiets naar het strand. Beetje zonnen, terrasjes pakken, tapas tussendoor, strandhangen en tussendoor even naar school, genieten! Het zou nog mooier zijn als we een tuin hadden en papa’s draeibraoi (zwenkbraad-apparaat) :D Maar helaas, je kan niet alles hebben. Gelukkig is het zomer als ik terug kom in Nederland en hopelijk betekent dat dat het mooi weer is, dus dan kan heerlijk in de tuin zitten. Met onze puppy! :D Ja, paps en mams, ik hou er niet over op. Ik vlieg 18 juni terug naar Nederland en 19 juni wil ik graag een puppy, het soort zijn we nog niet helemaal over uit… Ik zou heel graag een hond willen met veel haar, zoals die hond uit de film Hatchi, maar dat vindt mama natuurlijk wat minder leuk, aangezien zij de haren op mag ruimen.

Maargoed, eerst zit ik nog een paar maandjes hier. Nog een paar maandjes genieten van zon, zee, strand, alcohol en gezellige mensen! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chellie

Ik heb dit profiel aangemaakt, omdat ik samen met Sanne voor 6 maanden naar Castellon de la Plana ga om te studeren. Ik zit nu in het 3e jaar van de opleiding Communicatie van de HAN in Arnhem.

Actief sinds 20 Jan. 2015
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 7302

Voorgaande reizen:

11 Januari 2015 - 18 Juni 2015

Estudiar en Castellón de la Plana

Landen bezocht: